Eugenia Suarez Siempre
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Eugenia Suarez Siempre

Everything you have to know about Eugenia Suarez and more...
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Le copiaron en look a Euge

Go down 
4 posters
AuthorMessage
VIYISO1
Admin
VIYISO1


Posts : 656
Join date : 2008-10-30
Age : 28
Location : C0n Eugu en mi c@sitaaa...

Le copiaron en look a Euge Empty
PostSubject: Le copiaron en look a Euge   Le copiaron en look a Euge EmptyThu Jan 01, 2009 5:16 pm

Spanish:

"Mi look está inspirado en Casi Ángeles"

“Empezó el verano y quiero vivirlo intensamente por eso me hice un cambio de look. Pasé cuatro horas y media en la peluquería para hacerme algo que siga las últimas tendencias. Mi nuevo corte de pelo está inspirado en las chicas de "Casi Ángeles", en Maria Eugenia Suárez, la de ojos claritos” aseguró Adriana Aguirre a PUROSHOW. La vedette además, cambió su color; “hay mucha trola platinada, y yo quiero distinguirme”. / Continúa.


“Jessica Leo, mi productora, me hizo una base de permanente y me oscureció el color hacia un rubio dorado. Lo bueno de este cambio es que es ideal para el verano; para que se me arme el casquito arriba solo tengo que ponerme cuatro ruleros y secador y para mantener las ondas abajo basta con que me ponga una mousse y lo deje secarse” explicó.

“Dejé atrás los rulos platinados que me armaba con tijeras y ahora me siento renovada” aseguró y detalló cómo cambió también su look. “Ahora estoy usando mucho chupines pescadores con detalles dorados o plateados y carteras de colores peltre. No me inspiro en los floggers pero me caen muy bien esos chicos” dijo entre risas.

Por supuesto, Adriana también habló de su musa inspiradora máxima a la hora de cambiar su imagen: Madonna. “Hago la misma dieta que ella basada en frutas, verduras, fibras y seis claras de huevo por día. Eso hace que me marque como ella”

Las rabas y los cornalitos de Mar del Plata no logran que rompa su dieta. “Con mi marido armamos un show que estamos presentando en lugares multitudinarios mientras nos preparamos para algo muy importante que empezaremos en el 2009”


English:


"My look is inspired by Casi Angeles"

"He started the summer and I live it intensely so I did a change in look. I spent four hours at the hairdressers and a half to get something to follow the latest trends. My new haircut is inspired by the girls of "Almost Angels," Maria Eugenia Suarez in the eye Clarita "said Adriana Aguirre to PUROSHOW. The star also changed its color, "there are many controls platinum, and I want to distinguish". / Continues.


"Leo Jessica, my producer, I made a permanent basis and I darkened the color to a golden blond. The good news is that this change is ideal for summer, for arming the casquito I have to put up only four ruleros and hair and to keep the waves down enough that I get a mousse and leave it dry, "he explained.

"I left behind me curls platinum plated assembled with scissors and now I feel renewed and said the US's also changed his look. "Now I'm using a lot chupines fishermen details and gold or silver colored pewter portfolios. I am inspired by the floggers but I fell very good these guys, "he said laughing.

Of course, Adriana also spoke of his muse, inspiring maximum to change his image: Madonna. "I do it the same diet based on fruits, vegetables, fiber and six egg whites per day. That makes me tick as she "

The Rabasa and the Mar del Plata cornalitos fail to break your diet. "With my husband armamos we are presenting a show in places mass as we prepare for something very important to begin in 2009"
Back to top Go down
https://eugenitaxxsiempre.1forum.biz
Thiaguella

Thiaguella


Posts : 153
Join date : 2008-11-29
Age : 30

Le copiaron en look a Euge Empty
PostSubject: Re: Le copiaron en look a Euge   Le copiaron en look a Euge EmptySun Jan 11, 2009 9:08 pm

oooo thanks!
Back to top Go down
Vicky




Posts : 38
Join date : 2008-12-24

Le copiaron en look a Euge Empty
PostSubject: Re: Le copiaron en look a Euge   Le copiaron en look a Euge EmptySat Jan 17, 2009 5:51 pm

woww!!!!!

THANKS!! Very Happy
Back to top Go down
bouboum




Posts : 27
Join date : 2008-11-29

Le copiaron en look a Euge Empty
PostSubject: Re: Le copiaron en look a Euge   Le copiaron en look a Euge EmptyThu Jan 29, 2009 10:45 pm

wow! awesome! thanks! Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content





Le copiaron en look a Euge Empty
PostSubject: Re: Le copiaron en look a Euge   Le copiaron en look a Euge Empty

Back to top Go down
 
Le copiaron en look a Euge
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Euge και ο αδερφός της
» More photos of Euge!
» El fotolog de Euge...
» Euge en Teens
» 14 cumple de Euge

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Eugenia Suarez Siempre :: Nεα-
Jump to: